marți, 22 martie 2011

Marţi - HSM

Şi dacă azi e marţi, e obligatoriu HSM.
Având în vedere că am tras chiului de la raport, o să scriu azi mai mult. Şi de e plictiseală, nu citiţi. J
Aşa că după trei săptamâni de dietă South Beach (SB), cu mici scăpări, rezultatul ar fi vreo trei kilograme în minus şi un psihic mai tânăr cu cel puţin un an.
Am hotărât să trec la SB2, adica voi reintroduce fructele şi pâinea integrala. Pâine va fi mai puţină pentru că nu prea e pe gustul meu.
Cele trei săptămâni au fost cu suişuri şi coborâşuri. Uneori am fost deprimată din cauza cântarului, apoi mi-am revenit şi am gândit în perspecitvă. Cum vreau să arăt la vară? Tot aşa? Sau voi face ceva pentru mine? Ştiu, sună a clişeu, dar pentru mine e ceva foarte serios. Nu vreau ca dieta să devină o obsesie şi să se prelungească la nesfârşit. Vreau să-mi regăsesc echilibrul şi optimismul. Am nevoie de energie şi acum e încă de negăsit, dar, mărturisesc, încep să mă simt mai bine, mai uşoară, mai cu chef de viaţă şi de joacă cu copiii. Sunt sigură că îmi voi găsi şi energia pierdută, dar mai am ceva drum de parcurs până acolo.
Până îmi voi regăsi echilibrul şi energia intenţionez să îmi schimb definitiv alimentaţia, să acord mai multă importanţă sportului, de orice fel. Iarăşi un clişeu, dar, totuşi un mare adevăr.
Săptamâna viitoare mi-aş dori să fiu mai optimistă şi cu 1 kg în minus.
Abia aştept să pot pune poze cu înainte şi după.

2 comentarii:

  1. Ai sa reusesti Ana, mai ai putin si iti vei atinge telul :**

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaaaiii, Andrada!!!
    Mai e putin si totusi asa de mult!
    Acu ca tot m-a apucat, nu ma mai las. :)

    RăspundețiȘtergere